JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL

#Apabila anak kita nakal seharian punyalah kita marah dengan dia,bukan marah sebab kita tak suka marah sebab kita takut tejadi apa apa kat dia,,tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil..................




#Degil-degil tu pun datang dari ayahnya jugak jadi tak boleh nak buat apa,lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja ruapanya. kita yang melihat si comel tertidur pulas dengan gaya bermacam ragam,mesti geram dan ingin menciumnya,tahukah anda bahaya mencium anak ketika tidur.......................


#Berikut penerangan uztad ismail kamu yang mungkin perlu ada tahu.............

si comel ku..geramm nak cium kn..hmmm.............

~ jika Anak-anak degil @ nakal ~

- Sediakan air satu jug

- Baca Basmalah 786 kali

- Baca surah yasin ayat 72

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ

“Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan”

- Selesai baca hembus ke air dan bagi anak minum

Insyaallah anak tak nakal lagi dah lepas tu…… kalau nakal lagi.. baca lagi…. dan kalau nakal lagi baca lagi…. dan kalau nakal lagi… SALAH BACA LAH TU….hehehehe

Atau baca surah toha ayat 1-6 sebanyak 1000 kali..nanti malam anak tengah tidur baca diubun-ubun anak sebanyak 3kali dan tiup..

Perhatian!!!

#JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL........................

: Waktu anak2 tidur la selalunya kita geram nk cium kan..hhmm

0 comment... add one now