UNTUK KAUM HAWA, SESIAPA YANG MEMPUNYAI GARIS TANGAN 'M' PERLU BACA!! NI BARU LAH DINAMAKAN MENDUGA AKAL!!!



Setiap orang mempunyai garis tapak tangan yang berbeza, garis tangan ini dipercayai menggambarkan keperibadian dan juga nasib tentang kehidupan seseorang.




Mulai dari segi kewangan, kesihatan, watak, jodoh dan lain-lainnya, jadi tidaklah menghairankan kenapa keseluruhan peramal tahyul menggunakan tapak tangan untuk meramal seseorang.











Bentuk garis tangan setiap orang tentu berbeza ada yang berbentuk N, K, V, U dan M.

Dalam banyak bentuk garis tangan , garis tangan berbentuk M dianggap sebagai seorang yang istimewa dan berbakat.

Wanita yang memiliki garis tangan berbentuk huruf M memiliki keinginan yang lebih kuat dari lelaki,dan jika kedua pasangan memiliki garisan yang sama, tetap sahaja wanita yang lebih memiliki keistimewaan dalam pelbagai bidang.

Bagi kaum Hawa ini biasanya tidak suka menipu anda atau membuat lawak namun ia akan mengetahui apabila anda cuba untuk membohonginya.




Bagi kaum Adam pula dengan garis tangan ini memiliki azam yang kuat untuk membuat perubahan hidup dan pandai merebut peluang yang terhidang dalam kehidupan.

Dalam seni meramal tapak tangan, Garis tangan bentuk M ini disebut sebagai susuk yang jarang-jarang ada pada pemiliknya kerana kebanyakan manusia di muka bumi ini memiliki garis tangan N dan K dan garis lainnya.





Namun kita tidak dapat menyangkal kelebihan tapak tangan yang membentuk tulisan digit Arab seperti di dalam gambar, setelah 81 + 18 = 99, Kebetulan nama-nama Allah juga mempunyai 99 Nama! SubhanAllah!

0 comment... add one now