chitka

loading...

ALLAH BAYAR CASH…!!! KHIANATI CINTA PAK HAJI, WANITA BERNAFSU BINATANG INI KINI MENDERITA!


ALLAH BAYAR CASH…!!! KHIANATI CINTA PAK HAJI, WANITA BERNAFSU BINATANG INI KINI MENDERITA!






ALLAH BAYAR CASH…!!! Khianati Cinta Pak Haji, Wanita Bernafsu Binatang Ini Kini Menderita

Mendengar Istilah ‘Playboy’ mungkin sudah menjadi hal biasa. Namun, bagaimana dengan playgirl? Berapa banyak wanita yang berbakat menjadi seorang dalang di belakang layar kaum lelaki?

Ini pelajaran untuk kita semua, para wanita. Jangan sekali-kali mendekati zina, apatah lagi setelah berumah tangga.

Curang! Mungkin membawa sensasi berbeza. Ada degup-degup di dada… Ada getar-getar nikmat yang tak biasa. Namun itu semua hanya sesaat saja. Seiring waktu, kenikmatan memudar. Ketakutan mulai datang. Takut perbuatan terkeji lagi terkutuk diketahui. Jika masih ada iman, ketakutan lain akan menyergap lebih hebat. Takut dosa, takut nanti masuk ke neraka…

Dalam kesendirian, penyesalan itu akan datang… Resah dan gundah gulana akan menguasai jiwa, terpahat rasa bersalah dan merampas kedamaian dari seluruh hari dan malam. Di satu sisi, nafsu syahwat akan kembali bergejolak. Sebab dosa tak akan diam. Maksiat tak akan mengubur diri. Dosa memanggil dosa-dosa lainnya. Maksiat mengundang maksiat-maksiat berikutnya. Bayang-bayang kenikmatan akan datang dan menggerakkan tangan mengambil alat komunikasi, lalu membuat janji. Menggerakkan kaki untuk melangkah menghampiri, menuju lokasi paling terkutuk di muka bumi.

D0sa dan kemaksiatan yang berulang akan semakin menutupi hati. Hitam kelam menjepit suara nurani. Resah, gundah, rasa bersalah, bercampur dengan keinginan mengulangi, hingga tiba puncak dosa dan tiba-tiba semua rahsia itu terbuka.

Kesedaran tiba-tiba kembali. Tetapi semua terlambat! Rasa malu, jatuhnya harga diri, hancurnya maruah wanita, hingga hukuman sosial yang tak pernah terbayangkan tiba-tiba datang bertubi-tubi.

Seperti itulah yang dialami oleh seorang wanita bernama Andi , ditangkap basah sedang melakukan adagen tak senonoh dengan seorang lelaki lain di sebuah bilik sewa kos rendah. Suaminya Pak Haji telah beberapa hari mencarinya ke sana ke mari, rupanya isterinya khianati cintanya. Tentu sakit hati pak Haji melihat isterinya bersama dengan lelaki lain.

Pak Haji kemudian menceraikan wanita yang masih berusia 26 tahun itu. Diceraikan kerana berzina adalah tamparan bagi Andi . Namun, hukuman s0sial yang diterimanya tidak lebih ringan dari diceraikan.

Dicerai Pak Haji bererti wanita itu kehilangan cinta dari suami dan kekayaan yang selama ini ia banggakan. Namun hukuman s0sial yang diterimanya membuat ia kehilangan muka dan kehilangan segalanya. Wanita ini dulunya seorang model… lalu berhijab sebagai pendamping Pak Haji, kini merasa tak punya harga diri. Kedamaian hidup pun sulit dimiliki setelah tercabik kelamnya zina.

Penyesalan selalu datang di belakang…. Maka sepatutnya kisah ini menjadi pelajaran bagi setiap wanita muslimah. Di zaman Rasulullah, wanita yang berzina bertaubat dengan cara meminta rajam. Di zaman sekarang, jika tidak bersungguh-sungguh bertaubat, azab Allah di akhirat jauh lebih mengerikan dari segala hukuman.




Di media sosial, wanita ini dilihat kerap menuliskan kata-kata Islami yang menggambarkan seorang wanita muslimah yang taat pada agama.

Tapi sayangnya, kata-kata Islami yang selama ini ditulisnya sangat berbeza dengan keperibadiannya yang munafik dan tidak membuatnya takut kepada Sang Pencipta.

Maka dari itu berhati-hatilah dalam menilai atau mencari pasangan, lihat dan perhatikan benar-benar sifat dan cara kteristiknya. Keindahan di luar itu bukan jaminan, kerana keindahan yang sebenarnya adalah akhlak yang mulia yang boleh memuliakan pasangannya bukan sebaliknya.







“Dan janganlah kamu mendekati zina; sesungguhnya zina itu adalah suatu perbuatan yang keji. Dan suatu jalan yang buruk.” (Surah Al Israa. ayat 32)
loading...

0 comment... add one now